Polityka Prywatności

§1 Informacje ogólne

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest firma 4Soul Media Radosław Furmanek z siedzibą przy ul. Forteczna 34/13, 58-316 Wałbrzych, NIP: 8862911755, REGON: 360752907.

  2. Kontakt z Administratorem możliwy jest pod adresem e-mail: hello@dubajska.pl oraz telefonicznie pod numerem: 607 511 534.

§2 Zakres zbieranych danych

  1. Administrator zbiera dane osobowe Klientów w zakresie niezbędnym do realizacji usług oferowanych przez Sklep, w tym:

    • Imię i nazwisko,

    • Adres dostawy,

    • Adres e-mail,

    • Numer telefonu,

    • Dane do faktury (w przypadku przedsiębiorców).

§3 Cel przetwarzania danych

  1. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w następujących celach:

    • Realizacja zamówień złożonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

    • Obsługa reklamacji i zwrotów.

    • Obsługa zapytań przesyłanych za pomocą formularza kontaktowego.

    • Wysyłka newslettera (jeśli Klient wyraził na to zgodę).

    • Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa, np. przechowywania dokumentów księgowych.

§4 Podstawa prawna przetwarzania danych

  1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, na podstawie:

    • Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu realizacji umowy.

    • Art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.

    • Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji marketingowych (np. newsletter).

§5 Odbiorcy danych

  1. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom:

    • Firmom kurierskim (np. InPost) w celu realizacji dostawy zamówienia.

    • Operatorowi płatności (Przelewy24) w celu obsługi płatności.

    • Biuru rachunkowemu w celu realizacji obowiązków księgowych.

§6 Okres przechowywania danych

  1. Dane osobowe są przechowywane przez okres:

    • Niezbędny do realizacji zamówienia oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. 5 lat dla dokumentów księgowych).

    • Do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

§7 Prawa Klientów

  1. Klient ma prawo do:

    • Dostępu do swoich danych osobowych.

    • Sprostowania nieprawidłowych lub niekompletnych danych.

    • Żądania usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”).

    • Ograniczenia przetwarzania danych.

    • Sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

    • Przenoszenia danych do innego Administratora.

    • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

§8 Kontakt w sprawach danych osobowych

  1. Wszelkie pytania i wnioski dotyczące przetwarzania danych osobowych należy kierować na adres e-mail: hello@dubajska.pl.